Amogus

Ξ 50 ($112,886.50)
35 12215 Share
Description:

Elon Musk once said, "Maybe they’re among us.".


Additional Details:
  • 1280 x 1280 px, Video (9.2 MB)
  • This is a signed and limited edition digital creation.
    What does this mean?

Comments

NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/04/08

Hey, get your edition 3! It's up!

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/28

Whoa.. almoat 10eth now.. shoulda went for an earlier one..doh

REPLY
Robert Hruska
2021/03/27

BRAVO

REPLY
BIG MIKE
(owner)
2021/03/26

Good bid jcole

REPLY
BIG MIKE
(owner)
2021/03/27

👍👍🤣

REPLY
JCole
2021/03/26

😅 Thanks BM, I have to follow because you are putting in some work!

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/26

What did the 4th one go for today? says pending sale now so i cant see it

REPLY
JCole
2021/03/26

10k

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/26

Big Mike beating us up!!!

REPLY
Fungibles
2021/03/30

Big Mike beat me out of a piece the other day. Came in way over the top like Stallone

REPLY
Whiskeybeef
2021/03/26

haha BIG D i mean Mike... guy taking over Makerspace.

REPLY
Thelama
2021/03/25

Flexing :D Cheap just for the day ;)
https://makersplace.com/blockchainlama/dubs-guy-48-of-88-55274/#

REPLY
BIG MIKE
(owner)
2021/03/25

Yes

REPLY
BIG MIKE
(owner)
2021/03/25

Bid it I won’t now

REPLY
JCole
2021/03/25

Damn cryptoj/o 🐍d me at the 1 second mark.

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/25

BIgmike!! you ganna buy em all?! haha

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/25

I placed two bids on yesterdays auction, via ETH, in which i lost the auction.. My ETH is still trapped on the site... WHen do those funds get returned? In the my bids section is still showing them as "submitted" when i lost the auction yesterday.. Can anyone help? Ive contacted support to no avail.

REPLY
Thelama
2021/03/25

Hey!! If you're outbid or the auction is cancelled, you'll get it back

REPLY
cryptowad
2021/03/25

that an amazing piece of ART!!!i am just starting to bid on these ARTs..this will always look good in the VR art gallery so the price don't matter!!! also looking for ninja influencers in this space to network with or not !!!! love ya all!!!!

REPLY
cryptowad
2021/03/25

thats an amazing piece of ART!!! just starting to bid on these ART..this will always look good in the VR art gallery!!

REPLY
JCole
2021/03/24

Nice bidding mike, you deserve it! And please don’t be back tomorrow 😂

REPLY
Thelama
2021/03/25

hahahaha you can take from secondary sells. You gotta visit the profile tho;)

REPLY
JCole
2021/03/24

Good luck on these man, it’s been difficult to pick them up.

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/24

So 1 goes off per day.. now 6 left so 6 (24hr) auctions? ALso, this was my first auction and i used ETH.. Since i lost, does that automatically get refunded to my wallet? i was going to cancel but network fee was like $350.. wth.. THanks ! Good luck tomorrow

REPLY
Thelama
2021/03/24

y'all gotta see Lushsux's nifty NFT's values!! Almost everything is getting sold for 15-30X there!!

Lmao Poor people don't know about him much and weak hands settling for less!! This guy is a living legend!

REPLY
Thelama
2021/03/25

Get something that holds value for people. It's famous artist majorly. :D He is fresh and famous!

REPLY
cryptowad
2021/03/25

do you know him like that? just curious...also which ART would you buy that you think has a lot of value in the near future?

REPLY
Michal Pechta
2021/03/24

I'm betting for the 7th edition as 7/7 is my wife's birthday and checking out lushsux street art was one of the tourist attractions for her when we went to Australia;)

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/29

Sorry Michal.. I was telling my GF, if it came down to it and you were who i was bidding against i would have let you have it.. Unfortunately they went for a bit more than i expected.. I regret not grabbing an earlier one, but at least value goes up.. Watch the one sell for tomorrow for 1/2 what i paid. hehe.. Hope it goes for $40K tho, boosting the value of all.

REPLY
PURPLL
2021/03/24

I've been following your work and I love the portraits. And I love Elon Musk! Thanks for the consideration.

REPLY
Not_Rob_Zombie
2021/03/24

Been OCD'ing for 3 days straight trying to the right piece, every time being outbid. Fingers crossed universes align and this end up in my gallery as the first!

REPLY
Collectorrr
2021/03/24

first bid for an NFT in my life lol. fingers crossed

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/24

Ahhh Thanks.. I was outbid using ETH. Does that get returned following auction ? Or do i have to manually cancel? I tried to cancel 1st bid and its saying $300+ for network fees... Instead of paying that i'd prefer to wait. haha

REPLY
NotTodayNoNoNo
(owner)
2021/03/24

Im new to this site. THere will be 6 more auctioned off following this auction? Each auction lasts 24hrs? Thanks, love your work.

REPLY
lushsux
(creator)
2021/03/24

esssgetittttt

REPLY
Ξ 50 ($112,886.50)